Nefunguje Vám zakúpená softvérová licencia?
Pokiaľ Vám nefunguje zakúpený softvérový produkt, pred jeho reklamácií odporúčame využiť jednu z nasledujúcich možností:
- Preštudovaní návodov na inštaláciu a aktiváciu zakúpených softvérových produktov
- Využitie bezplatnej vzdialenej asistencie nášho operátora
PREŠTUDOVANÍ NÁVODOV NA INŠTALÁCIU A AKTIVÁCIU
Preštudovaním našich návodov na inštaláciu a aktiváciu zakúpených softvérových produktov zistíte vždy správny postup k bezproblémovej inštalácii a aktivácii zakúpeného softvérového produktu.
VYUŽITIE BEZPLATNEJ VZDIALENEJ ASISTENCIE
Využitím bezplatnej vzdialenej asistencie umožníte nášmu operátorovi sa jednorázovo pripojiť k Vášmu PC za účelom zistenia a odstránenia závady spojené s inštaláciou alebo aktiváciou zakúpeného softvérového produktu.
AKO ZADAŤ REKLAMÁCIU?
Ak nechcete využiť ani jednu ponúkanú variantu a chcete softvérový produkt reklamovať ihneď, reklamáciu zahájite zaslaním e-mailu na adresu: info@vyhodne-licencie.sk, do predmetu e-mailu napíšte: Reklamácie.
E-mailová správa by mala obsahovať reklamovaný produktový kľúč, číslo faktúry k zakúpenej softvérovej licenciu, podrobný opis, prečo chcete softvér reklamovať a ako prílohu pripojte screenshot s chybovým hlásením.
Po obdržaní Vašej správy sa s Vami spojí náš technik, ktorý s vami reklamáciu skonzultuje a zároveň navrhne vhodný spôsob riešenia.
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.